Kannattava liiketoiminta kauneudenhoitoalalla on pienestä kiinni!
Kannattava liiketoiminta kauneudenhoitoalalla muodostuu monesta tekijästä, mutta joskus ratkaisu kannattavuuden parantamiseen on yllättävän yksinkertainen. Uskon, että olet kiinnostunut ammattiosaamisesi syventämisestä, liiketoimintasi kehittämisestä ja kasvattamisesta sekä yritystoimintasi kannattavuudesta, luethan parhaillaan tätä blogia.
Oletko selvillä siitä, mikä on sinun yrityksesi kannattavin palvelu? Tässä blogissani esittelen sinulle palvelun, jonka hiomisella huippulaatuiseksi voit parantaa merkittävästi yrityksesi kannattavuutta!

Entä jos yrityksesi kannattavin palveluryhmä olisivatkin kulmakarvapalvelut?
Entä, jos kulmakarvojen värjäys ja muotoilu sekä mahdollinen laminointi olisivatkin yksi tuottoisimmista palveluista yrityksessäsi?
Entä, jos kulmakarvapalvelut olisivatkin todellinen ”sisäänheittäjä” myös muille palveluillesi?
Entäpä jos kulmakarvapalvelut olisivatkin se tekijä, joka sitouttaa asiakkaan sinun yritykseesi?
Jos osallistuit vuoden 2025 Kaunista ja Kannattavaa -verkkotapahtumaan helmikuussa, pääsit kuulemaan myös Helmi Badoin esityksen, tai jopa kaksi, jos ostit VIP-passin. Ja jos kuuntelit hänen esityksensä, olet varmasti samaa mieltä kanssani: Helmi on rautainen ammattilainen, jolla on paljon annettavaa meille kollegoilleen!

Helmi tekee kulmakarvoilla bisnestä!
Helmi kertoi minulle tekevänsä noin tuhannet kulmat vuodessa, Hänellä menee kulmakarvojen värjäykseen ja muotoiluun 10 minuuttia ja hän myy kulmakarvat 20 euron lisäpalveluna kolmelle neljästä kasvohoitoasiakkaastaan! Lisäksi hänellä käy paljon asiakkaita pelkissä kulmissa. Helmin yrityksen liikevaihdosta 25 % tulee kulmakarvapalveluista!
Jos tämä ei ole bisnestä, niin mikä sitten?
Kuinka tämä temppu tehdään?
Helmi on kouluttautunut noin kymmenellä eri kurssilla kulmakarvojen saloihin. Hän on käyttänyt ja käyttää jatkuvasti eri tuotemerkkejä ja erilaisia työvälineitä. Ja tietysti jatkuva kulmapalveluiden tekeminen on tehnyt hänestä mestarin.
Kannattava liiketoiminta ja sama huippuosaaminen sinullekin?
Tiedät varmasti, että kulmakarvat ovat ”trendanneet” jo pitkään ja moni asiakas kaipaa täydellisiä kulmakarvoja. Kuitenkin harva meistä tekee niitä täydellisesti, nopeasti ja kannattavasti.
Sinun ei tarvitse mennä kymmenelle eri kurssille saavuttaaksesi saman tietotaidon, jonka Helmi on lukuisilla käymillään kursseilla itselleen hankkinut!
Wow Brow e-kirja on julkaistu!
Helmi on tehnyt liki 80-sivuisen Wow Brow e-kirjan, johon hän on koonnut todella laajan teorian kulmakarvakäsittelyistä.
Wow Brow e-kirjassaan Helmi opettaa sinulle:
✨ Mitkä ovat uusimmat trendit kulmapalveluissa
✨ Miten valitset värit oikein (jotka toimivat heti)
✨ Miten poistat karvat tehokkaasti vahalla
✨ Ja ennen kaikkea: miten teet kulmakarvapalveluista kannattavan bisneksen
Wow Brow e-kirja on myynnissä verkkokaupassamme. 25 eurolla saat täydellisen tietopaketin väriopista, erilaisista tekniikoista, työvälineistä ja jopa eri videoalustoista, joiden avulla voit tehdä työnäytteitä markkinointiasi varten. Ja mikä parasta! Wow Brow -kirjassa on esitelty ja vertailtu myös eri tuotemerkkejä ja niiden mahdollisuuksia ammattilaisen näkökulmasta, tuoteriippumattomasti.
Wow Brow e-kirja on edullisempi kuin yksi kulmakarvojen kestovärjäys. Tätä investointia yrityksesi kannattavuuteen et voi jättää tekemättä!
Kaikki Kulmakarvoista -tekniikkapäivä Tampereella?
Olisitko kiinnostunut harjoittamaan kulmakarvojen käsittelytekniikoita Helmin johdolla myös käytännössä? Mikäli kiinnostusta on riittävästi, on Helmi lupautunut sellaisen yhteistyössä Kauneneuskoulutus Baroquen kanssa Tampereella järjestämään. Ole kirjan luettuasi yhteydessä, mikäli haluat ja koet tarvitsevasi myös lähiopetusta!
Ja tilaa myös uutiskirjeemme, niin saat suoraan sähköpostiisi tiedon kurssitarjontamme uutuuksista. Löydät tilauslomakkeen oheisen linkin kautta.
Hannele Aallos
Artikkelin kirjoittaja on Kaunista ja Kannattavaa -verkkotapahtuman tapahtumajärjestäjä ja Kauneuskoulutus Baroquen vastuuvalmentaja, SKY-erikoiskosmetologi
hannele.aallos(at)baroque.fi
Artikkelin kuvat: Helmi Badoi / työkansio.


